Co to jest SEO keywords?

Co to jest SEO keywords?

Co to jest SEO keywords? Pisanie tekstów pozycjonujących, nazywanych często tekstami SEO, jest to metoda na dorobienie sobie do pensji, a dla wielu osób coraz częściej jest to po prostu podstawa utrzymania. Zarabianie na tego typu działalności jest niezwykle kuszące, przede wszystkim dlatego, że możemy pracować po prostu z domu. Bardzo często jeżeli nie mamy zbyt dużych aspiracji i jest to dla nas zajęcie dodatkowe, nie wymaga to od nas na przykład zakładania własnej działalności gospodarczej, ponieważ pracujemy de facto na umowę o dzieło.

Często jest tak, że niektóre osoby tak czy siak, już zarabiają w Internecie podejmując się różnego rodzaju zleceń, ale najczęściej zlecenia te są po prostu słabo płatne. Na przykład takie wypełnianie ankiet dosyć sporo czasu zajmuje, a niestety żeby wypłacić jakieś sensowne pieniądze z tego, to trzeba poświęcić na to czasu dość sporo. Naturalny jest, że ludzie po prostu poszukują lepszych alternatyw i pisanie tekstów pozycjonerskich, na pewno taką alternatywą jest. Przede wszystkim zleceń mamy więcej, mamy większy wpływ na to, jakich zleceń się podejmujemy, a dodatkowo w dużo krótszym czasie, możemy zarobić dużo większe pieniądze. Nie są to może szczególnie na początku pieniądze, które będą w stanie wynagrodzić na przykład pracę na etacie w jakiejś firmie, ale jest już to znaczący dodatek do pensji, który może naprawdę zrobić znaczenie. Jeżeli więc zastanawiamy się nad tym, czy nie zacząć pisać takich tekstów, to wyjaśnimy sobie kilka podstawowych pojęć.

Co to jest SEO keywords?

Bardzo często kiedy zaczniemy podejmować się pierwszy prostych zleceń, możemy spotkać się z pojęciem „SEO keywords”. Jest to nic innego jak kwestia tego, jakie słowa kluczowe powinny zawrzeć się w takim tekście. Po polsku tłumaczymy to po prostu jako „słowa kluczowe”. Słowa kluczowe są to po prostu słowa lub często kilka słów połączonych w jakieś wyrażenie, które po prostu muszą znaleźć się w tekście, którego się podejmujemy. Jeżeli takie słowa kluczowe nie będą się tam znajdowały, wówczas nasz tekst nie zostanie zaakceptowany przez klienta i po prostu, nie dostaniemy za niego pieniędzy. Bardzo ważne jest to, abyśmy rozumieli, że nawet jeżeli klient prosi o słowa kluczowe, które są na przykład z błędami ortograficznymi, gramatycznymi lub interpunkcyjnymi, to musimy wypełnić takie zadanie co do joty. Takie słowa kluczowe pomimo ich błędów, musimy starać się wplatać w tekst w sposób jak najbardziej naturalny. Tego typu teksty, są po prostu najwyżej cenione. Może się okazać, że na przykład wiele osób, będzie stwierdzało, że skoro musi się tak bardzo „gimnastykować” z wplataniem słów kluczowych, no to będzie unikać takich tekstów, bądź po prostu nie będzie podejmować się takich zleceń w ogóle. Nie jest to do końca rozsądne podejście, ponieważ jeżeli będziemy się zawsze wywiązywać z naszych zaleceń, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że zaczniemy po prostu dostawać propozycje pisania tekstów znacznie lepiej płatnych, lub po prostu za podobne teksty będziemy mieć oferowana lepsze stawki.

Słowa kluczowe i ich odmienianie

Co to jest SEO keywords?
Co to jest SEO keywords?

Jeżeli chcemy na przykład pracując jako freelancer przypodobać się naszemu klientowi, to oprócz tego, że będziemy wklejać w tekst słowa kluczowe, których on oczekuje, możemy po prostu wyjść mu trochę naprzeciw i zrobić coś więcej. To coś więcej jest to umieszczenie słów kluczowych, ale w postaci na przykład synonimu, w szyku przestawnym lub bo przez ich odmienianie. Tego typu teksty pozycjonerskie są zdecydowanie dużo bardziej wartościowe. Jest zdecydowanie bardzo prawdopodobne, że klient, który będzie dostawał takie teksty, to pomimo tego, że początkowo będzie nam oferować dość niskie stawki, prawdopodobnie z czasem zwróci się do nas z prośbą o pisanie większej ilości tekstów, najprawdopodobniej w zdecydowanie lepszej cenie, więc musimy też pamiętać o tym, że nasi potencjalni klienci muszą nas na początku sprawdzić, czy my w ogóle nadajemy się do pisania różnego rodzaju tekstów, ponieważ oczywiście płacą nam swoje pieniądze i muszą być pewni tego, że ich inwestycja po prostu będzie się zwracała.

Zobacz koniecznie:

Odpowiednie umieszczenie słów kluczowych

Wywiązanie się z ilości słów kluczowych, odmienianie ich i wykorzystywanie w różnych formach, to jest nie wszystko co możemy zrobić. Ważne również jest w tekstach pozycjonujących, aby słowa kluczowe występowały w odpowiednich miejscach. O ile mówimy tutaj na przykład od najprostszych tekstach, nie ma to wielkiego znaczenia, to już w tekstach, które na przykład zawierają w sobie nagłówki, ma to już dość duże znaczenie. W tego typu tekstach, dobrze jest na przykład aby słowa kluczowe, występowały w akapitach, ale też dobrze aby na przykład występowały w tytule oraz przynajmniej raz w jakimś nagłówku. Oczywiście częstotliwość występowania takich słów, zależy też w dużej mierze od tego, jak duże są takie teksty. Jeżeli piszemy tekst na 1000 znaków ze spacjami, to to umieszczenie w nim na przykład 10 rozbudowanych słów kluczowych, wygląda po prostu nienaturalnie i tego typu teksty, również nie będą oceniane wysoko. Musimy również o tym pamiętać.